090202

igår var det redig fika hos Johanna, tårta, kladdkaka, lussebullar, chokladflarn och chips :D
Tack Johanna ^^
Sen lekte vi kurragömma. Lite mongo var det men ändå kul. Charader hann vi med också.
Tänkte bara lägga upp tre små fina filmer innan jag drar till skolan.
sen tänkte jag berätta att jag och Robin har hittat en ny hobby: våldtäktsduscha.
Nu vet jag att det här låter jättehemskt men hela grejen är att man sitter ner i duschen, inget allvarligare än så.
Haha där vart ni lite skraja allt ;)
Men ni vet, i alla filmer så duschar ju våldtäktsoffer vaggandes fram och tillbaka i fosterställning, därav namnet.
Har hört att en viss Emanuel brukar idka denna form av duschning efter träníngarna i det gemensamma omklädningsrummet.
Rumor has it...

xox... nä förressten.




Erik goes crazy to Sexbomb



Fanny och TG visar sin Let's Dance move

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0