18 år BITCHES!!!

Idag fyller jag 18.
Känns lite surrealistisk.
Jag får liksom göra vad jag vill nu. Men har ingen direkt lust. Så världen gick inte under och jag fick inte den där uppenbarelsen jag hade väntat på. Aja.

Var hos Fanny igår med alla tjeje i BG-trean utom Lovisa och Johanna L. Tycker att det är bra att Fanny bjuder hem oss mkt nu för det gäller att passa på innan vi skilj åt. *blir tårögd*
Skulle ju egentligen haft en fest men lokalen blev uthyrd. Satsar på nästa helg.
Jag kan starkt rekomendera spelat "Alias" som vi spelade igår. Var bara beredda på att det kan uppstå hat.

Alias går ut på att gissa och beskriva ord



Vi bröt ut i asgarv flera gånger under kvällen.



Boston Celtics ftw

Ska satsa på att kunna vara med och träna fullt hela veckan. Längtar som fan efter att få spela match igen, helt otroligt. Måste göra klart CV och personligt brev till SvenskaC, sen måste jag framföra hyllningstalet och sen ska jag och Robin göra klart vårt arbete om sekter. Puh!
Har ju lånat Twilight nu så måste få ro att läsa den.
Nu ska vuxna Lisa äta chips och gucamole (än en gång hör jag ett stön från alla bulimiska och anorektiska modebloggare)
See ya'll later!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0