Fika hos Johanna


 
Nu ska jag iväg och fika hos Johanna, nice!
Lagade ordning en snabb lunch åt mig och Robin. Robin fick en omelett, en korvomelett och korv och jag svepte ihop en spenatomelett och en halv avokado. Nänä det är inte alls jag som är hälsofreaket i det här förhållandet :P Varför kan killar äta saker som korv utan att få celluliter och andra skavanker!? asså jag vill också ha snopp och kunna äta vad jag vill. Känns som att killar kan äta hur mycket artificiella ämnen och snabba kolhydrater som helst.
Det vart gott som fan iaf. Tyvärr så är vår stekpanna cp så utseendet är inte mycket att hurra för.
Men utseendet är ju inte allt.
Hoppas jag.


Mumsfillibubblan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0