Kissie-läppar

Som de flesta vet så sprutar många tjejer gud vet vad i läpparna, allt i sin strävan efter att få så jucy och fylliga som undertecknad har fötts med. Resultatet tycker jag oftast blir dock att man ser ut som Kissie med en gigantisk överläpp=anka=INTE sexigt.
Hade varit bättre om hon låtit sina läppar vara ifred. hon ser mer och mer ut som en tjackhora tycker jag.
Iaf så tänktre jag ge ett tips på hur man får plutläppar utan att behöva spruta in fett från röven eller nåt annat äckligt.

För att få Lisa-läppar så behöver du:
*Lypsyl som gör läpparna svullna
*Socker
*Idomin
*Läppglans/läppstift i valfri färg (tänk på att ljust förstorar och mörkt förminskar)
*Läpppenna i liknande färg
*Genomskinligt/glossy läppglans
*Ljusreflekterande highlighter

Börja kvällen innan du ska fixa läpparna. Smeta på Idomin innan du går och lägger dig. Detta återfuktar läpparna så de blir mjuka och fina. Sen på morgonen så tvättar du bort det och peelar läpparna försiktigt med socker så att det inte blir fnasigt och fult och så att blidcirkulationen kommer igång.
Därefter är det dags för lypsylet som förstorar läpparna. Min favorit är Carmex, har använt det sen nian när pappa kom hem med en hel låda (fråga mig inte vart han fick det ifrån).
Ta sen highlightern och lägg i gropen mellan näsan och amorbågen och precis under nedre kanten av underläppen.
Sen är det dags för läppennan. lite i kanterna för konturen och sen över hela läpparna så att det blir jämnare färg och ¨så att läppfärgen sitter bättre. Ta lite extra i amorbågen och i mitten av underläppens nedre kant (ovanför där du lagt highlightern). Skulle gjort lite bilder så att trögfattade människor fattar...
Smeta sen på läppglans/läppstift.
Ta sen ditt genomskinliga läppglans och dutta på i mitten av underläppen och mitten av överläppen.
Voilá!
Nu är du nästa Angelina Jolie! och jag behöver som sagt bara smeta på lite Arméns hudsalva sen så har jag perfect lips!


Avundsjuk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0