Lördag - Parteeeyy!!!

(För mer bilder från festen, kolla in min Bilddagbok, heter CherryLipz)

Fan vilken kul kväll det blev! Eller ja, kvällen började jävligt bra men för egen del slutade den ganska trist.
Efter att ha provat outfits hos Linn, bla ett par höga jens som satt snyggt som fan men som antagligen skulle medföra andnöd och magknip, så bar det av till Fanny för lite middag för att fira henne och Johanna för att de fyllt 18. Fanny hade fixat underbar mat och det var jättemycket trevligt folk! Erik satt som vanligt och var mest fokuserad på att få i sig så mkt alkohol som möjligt. Jag unnade mig både potatis och efterätt eftersom jag faktiskt är ganska duktig med min diet. Fan när någon ställer till kalas ska man inte vara trist och leka hej-jag-leker-att-jag-äter-nyttigare-än-er.



Rödvinsglaserad kyckling med ost och vitlöksgratinerad
potatisgratäng och grönsallad.
Till efterätt så var det mycket kladdkaka med grädde och coktailfrukter.
Ünderbart!


Efter lite ölspel (där jag deltog med Loka) och taggande med Destinys Child så bar det iväg till Kafelino. Det är sista gången jag går till Kafelino. Dryg personal och garderoben är svindyr och musiken är verkligen inge bra. Bartendranna pratar typ grekiska och fattar inte vad man säger och husets drink kostar 115 jävla spänn. Men jag var där med underbart folk så jag hade väldigt kul och träffade massa roliga pers. Lyckades hålla hmöret uppe fastän jag mådde ganska dåligt. Vill inte gå in på detaljer med om vi säger såhär, en kille hade händerna där han verkligen inte skulle ha dem och kallade mig för väldigt otroligt onödiga och felaktiga saker, Taffsande händer är jag som van vid, men fasthållning är en anna grej (nej jag försöker inte pull a Blondinbella).
Iaf, men den händelsen ledde till att kvällen blev förstörd, men samtidigt så blev den underbar. Det blev den för att jag sms:ade robin och frågade om jag kunde komma hem till honom för jag mådde inte bra och att det hade hänt en grej. han blev skitorolig och när jag inte svarade på mobilen sen så sprang han in till stan och in på Kafelino för att kolla att allt var ok. Satt och deppade just då men när jag såg att han var där blev jag så jävla glad och så gick vi hem. Han är verkligen världens underbaraste och jag vet att han gör allt för mig. Han är det bästa jag har och älskar honom otroligt mycket. Där fick ni alla som skrattade när vi blev ihop för att vi är så olika. och där fick du Fanny för att du sa att vi var fula  *räcker ut tungen*
Men kvällen var ju inte helt hemsk, mycket roligt hände. But what happens at Kafelino stays at Kafelino ;)

Kvällens Top3

* Fannys och Gustafs dancemove. Lets Dance nästa!
* Att X fick till det med Y och att Z och W hookade up.
* Vi kom precis innan allt folk kom så vi slapp kön! Timing kallas det.



Outfiten blev
Svart hög kjol Eva-Lenas
Paljettklänning Diva (Vila) 99:-
Converse med pinupor
Zotáno 600:-
Hollywood-lockar



Ölspelet!


Jag och Gunilla lyckas av någon anledning alltid ta på oss likadana saker!
På julfesten så hade båda svart volangklänning och samma sak hände nu.
Vi är fan Twin Towers :P




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0