Raw

Ikväll på femman 21:55 så kommer Raw, ett ståuppprogram som tydligen är lite "tuffare2 än det vanliga. Kommer antagligen bara handla om sex. Inte för att vara sån men jag gillar faktiskt rasisthumor mest och humor om klichéer. Att svarta bara äter kyckling, kineser lespar och att vita har sina barn i koppel. Det är riktigt kul och folk som tycker att det är opassande är de riktiga rasisterna. Slappna av för fan! Lägger in ett klipp från youtube med den underbara komikern och pimpen Katt Williams! Bitch it's kalled self asteeeeeeeem! Hell yeah! 
Lägger även in den asiatiska komikern Jo Koy. Enjoy!

Jag och Robin kommer iaf sitta bänkade med varsin kopp nyköpt te. Köpte 2hg grönt te med champange och jordgubb och 2 hg grönt te colada med kokos jordgubb och ananas. Köper jag 2hg till på TheShopen så får jag ett gratis! Wie och hurra för stämpelkort :D

Grönt te
Jag dricker bara grönt te och örte och sötar inte, smakar mer då. Här är alla hälsovinster med att dricka grönt te (om man dricker mkt vill säga):
   Grönt te hjälper kroppen att producera ett hormon som hjälper till vid fettförbränning. Drick ca 30 min innan eller direkt efter träning.
  Innehåller massa antioxidanter som skyddar kroppens celler. Finns även vitaminer i tet.
innehåller inget koffein som i svart te och kaffe.







Kommentarer
Postat av: Daniel

heh när humor e som bäst!

2009-02-03 @ 11:04:34
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0