The winner takes it all!

Har inte varit inne på ett tag och har faktiskt funderat på att lägge ner bloggen,
Men så igår så fick jag ett tecken.
Vi var några tjejer hos Fanny och flippade igår (går ej att beskriva, man var tvungen att vara där)
Iaf, så skulle jag precis meddela att jag skulle lägga ner bloggen. Alla blev såklart ledsna. Utan bloggen så har dom liksom inget att leva för. Det blir bara som ett svart hål. Varför ska man gå upp på morgonen liksom?
Skämt åsido, men när jag sa detta så brast Johanna ut;
-Men du vann ju tävlingen!!!
-Vilken tävling?
-Den på mammabeckas blogg!
-Vann jag?!
-JA!
-Jag vann, jag vann, jag vann!!!!!!!!!!

Det jag vann var ett mexikansk gravidsmycke som MammaBecka lottade ut. Min motivering var såklart bäst så jag vann! Min syster som är gravid ska få smycket. klicka HÄR för att läsa om tävlingen. Tack mammaBecka för att du fixade tävlingen och för att jag vann!

Såklart så såg jag detta som ett tecken så jag kommer fortsätta mitt bloggande. Är ju ganska kul ändå och vem är jag att ta bort denna underbara oas bland de mediokra övriga tjejbloggarna? Jag måste offra mig för mina medmänniskor. Jag måste ge dem det dom vill ha. Jag måste ge dem Cherry.


Så här ser smycket ut!

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Ja, det var nog ett tecken :D



Skitkul att du vart så glad!



kram

2009-03-09 @ 00:46:07
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0