Dagens agenda 31/1

Mycket att göra idag!!!


  • Jobba - Döma med Araya på Tunavallen 10:00 - 13:00. 
  • Sola - Bli brun på Solsystem.
  • Prova balklänning - Prova balklänning med Gunilla :D. Fattar inte vrf jag valde att göra det med henne för hon kommer se miljoner ggr snyggare ut än mig i alla klänningar. Lägger upp bilder imon och förväntar mig lite smakråd!
  • Statistik - Sitta och ta statistik när tjejerna spelar mot Lidingö 16:00. Rebecka Rainbow! ;)
  • Middag hos Fanny - Fanny fyllde 18 förra veckan och bjuder på middag och lite förfest. parteeeeyy!!!
  • Kafelino - Utgång till Kafelino. Inte mitt favoritställe eftersom dansgolvet är för litet, men det är ju mer en indieklubb där man sitter och snackar, men det blir vad man gör det till! Kommer iaf se fab ut i glittrig topp, pennkjol, converse och slarvig knut.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0