Dagens "hej-kom-och-hjälp-mig!"

Har webbdesign nu. Vi håller på med CSS-stilmallar. jag fattar nada. Jag är helt dum i huvet och känner mig så jävla blåst. Datorer och sociala människor som kan interagera med andra tror jag inte går ihop. det är bara associala finniga jolt-drickande töntar som kan kommunicera med dessa plåtburkar som verkar leva ett eget liv. Varför kan ingen uppfinna ett program där man helt enkelt skriver in vad datajäveln ska göra så gör den det utan att bråka och fitta sig. En dator kan man inte skälla ut eller slå (kan kan man ju men det är inte så att man får nån respons). Ska samla på mig alla Sveriges datorer och annordna ett likbål!

Kommentarer
Postat av: social inte-så-finnig jolt-drickande nörd

När du designar en hemsida, eller skriver något datorprogram överhuvudtaget så säger du exakt vad den ska göra, hur den ska göra och när den ska göra det, det är bara jobbigt att förstå hur man ska skriva in detta.



Also, jag är en otroligt social människa (lever inte inne på mitt rum dagarna i sträck framför skärmen) och det är även dom flesta nördarna jag känner, och alla vi verkar förstå CSS.



So just l2p n00b

2009-04-29 @ 18:01:26
Postat av: en gangsta jävel

Hur ska du kunna anordna ett likbål med datorer? Skulle inte det bli ett... datorbål?

2009-04-29 @ 18:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0