Helgen

Både tjejerna och killarna vann alla sina matcher, gött mos överdos.
Kul helg och jag kickade ass som speaker (även fast flink hette Anders och Stefan hette Nygren).
Tränade ett stenhårt konditions+benpassa idag, svetten bara rann. maria sa att det såg bra ut. Så jävla kul att träna nu när man vet att man snart ska få vara på planen igen. Träffade Crille i gymmet och han försökte på aitt lilla awkwarda men samtidigt gulliga sätt säga att han tycker att jag gjort ett bra jobb. Stötte även på Hult och tipsade honom om min återhämtningsdryck som gör en till stålmannen. Da-dada-daaaaa!!!

Märkte en väldigt intressant sak i helgen. Nu när det är spelare från hela Sverige så ser man verkligen skillnad på människorna. Så fort det kommer in sthlms-tjejer så ser man att de hör hemma i 08-området. Man ser fejkbrännan, den obligatoriska ruffsiga hårknuten och de lediga men samtidigt snygga kläderna. Lite kul sådär tycker jag.
Vet ni förressten vad en "halv special, 08, pling" betyder i GBG? det betyder att man vill ha en halv special med Pucko och att man vill ha 08:an varm. plinget är alltså micron (Tack julia för att du lär mig sånt). Låt kriget mellan GBG och STHLM fortsätta!!!

Nu ska jag se på MTV's nya serie "America's best dancecrew".
Kul kul kul!!!

Imon blir det karen allihopa, förbered er mentalt så att ni inte flippar. risken finns att jag likit Fanny börjar gråta.



Luleå Basketgymnasium (kandidater till nästa avsnitt av "En annan del av Köping - Luleå edition")


Kommentarer
Postat av: Jules

Baby, jag hatar att jag alltid har ratt men vad ska man saga? Halv special 08 pling.. plinget betyder att man vill ha puckon varm. plinget ar micron. kolla dina kallor innan. Och om det blir for mycket for dej sa gor moppen innnan



I now you love me XOXO

2009-01-27 @ 15:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0