Here we go again...

Efter tjat och påtryckningar från diverse löst folk om att starta upp min blogg igen så har jag till slut gjort slag i saken och gjort en rendez-vouz. Att jag själv är väldigt exalterad och tycker detta ska bli skitkul ska jag inte sticka under stol med.
En liten pinsam sak jag också måste erkänna är att jag under tiden som bloggen varit borta kännt en direkt saknad av att få skriva av mig och dela med mig av mina fantastiska och oslagbara tankar. Alla har nog varit med om att man stått i kön på Willys eller suttit på bussen och helt plötsligt fått världens uppenbarelse som man vill dela med sig av till resten av världen. Nu äntligen kan jag få göra det igen! :D

Förgoppningsvis blir sidan ännu coolare än förut nu när jag läst halva Webbdesign A och lärt mig HTML-kodning, photoshop och andra små roliga och nördiga saker. Där ser ni kids (använder sthlm-slang för att känna mig lite häftig) att även nördiga ämnen kan användas till onördiga syften. Be cool - stay in school.

Nu har jag fått en laptop så uppdateringen blir nog ännu mer frekvent än förra gången.
Men nog tjatat, nu ska jag börja formge sidan och göra den sådär snygg som bara någon av min kaliber kan göra.

Är ni beredda?
Let get this show started!!!




Så här såg min gamla blogg ut
"Cherry... The life and confessions of a pinup wannabe."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0