Julia

Fick min första kommentar av min underbara barndomskompis Julia. Hon är för närvarande och gör sin praktik i trean i Barcelona! Viva l'Espanga!
Julia är en riktigt busniesswoman som kommer sluta på Handels och därefter i en pennkjol bakom ett stort skrivbord. En riktig rikskapitalist med andra ord! ;)
Saknar henne väldigt mycket nu när jag bor uppe i Luleå. den tjejen är verligen helt underbar ochman har aldrig tråkigt med henne. Firade nyår med henne och den kvällen gick i vårat tecken: ät tills du spyr och spela Sverigespelet.
Saknar dig i varje fall tjejen, hoppas att bögarna i Barcelona tar bra hand om dig :D

Idag ska jag vara speaker på USM. Lite pirrigt men samtidigt kul. Fattar inte vrf dom satte mig som speaker. En som snackar göteborska gör sig sällan förstådd i detta sengångarland även kallat Norrbotten.
Hoppas också att ingen har några konstiga namn. Alltså vad fan gör man i en sån situation? Vladimorskjiz Chekastovisgtic liksom, hur uttalar man det? Brukar kunna smit genom att bara säga spelarens nummer, men hur retard låter inte det. Kan inte alla heta sven svensson så att jag kan uttala namnen?
 Nu är det som det är iaf, önska mig lycka till och lycka till till dom som ska spela.

Ha det gött!


Jag och Julia i vår snyggaste pose. Still looking hot as hell.


Kommentarer
Postat av: gunilla

äntligen hittade jag hit! :P nu får du lova mig att uppdatera! :D

2009-01-24 @ 23:27:20
URL: http://ggunilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0