Lite inspiration till imorgon!

Jag och Gunilla ska till ett ställe som ligger precis vid skolan och de beställer alla sina klänningar från Briarrose.
Så nu har jag suttit med Robin och tittat på lite potentiella klänningar. Jag vill ha ryggurringning och inte för pråligt. Det ska vara elegant och samtidigt hett som fan. jag tror det största knepet är att verkligen inse vilken kroppstyp man har och klä sig efter det. Att tvinga på en klänning som kanske ser jättebra ut men inte passar ens kroppstyp blir bara fail. Så jag får acceptera att jag är 187 cm med liten byst men ett sjujävla arsle och milslånga ben.

                    


 


 

  

Kommentarer
Postat av: Tarziii

Taackar! :D

Jag röstar lätt på den röda klänningen!

2009-01-30 @ 22:57:19
URL: http://tarziii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0