Måndag igen (please kill me)

Japp, så var ekorrhjulet igång igen. Vaknade ganska tidigt och hann ladda ner lite musik innan det var time for school.



Dagens outfit

Vitt långärmat linne H&M 99:-
Svart tunika Diva 160:-
Keps snodd av Mamma
Rosa sjal Gekås Ullared 49:-
Bruna stövlar med päls Din Sko 199:-


Ser ut som att jag har världens röv på den här bilden. Fan va Fanny garva när hon såg den. Aja, najs som fan iaf.
But I don't think you are for this jelly.
Idag var det bajssoppa till lunch blä. Kan vi som tränar iaf få riktig mat. Idioterna som går på typ resturang och barn och fritid och bygg, de kan få soppa för de har väl aldrig tränat en minut i sitt liv. Men jag vill gärna ha lite mat som man kan träna på, tack!
Snodde till mig en dator och lyckades göra klart bakgrunden! Vad tycks? Ser bra ut, ska bara finputsa lite.




Gunilla och TG på mellis



Jag fick en uppenbarelse på mellis!
Vi som går på BG får mellanmål varje dag eftersom vi tränar. Vi får bla bröd men jag äter bara sånt där übergrovt bröd. Ni vet sånt där som bara består av frön och som man köper i små kuber?
Jag hade med mig det idag men det smulade sönder, så jag hällde i det i filen tillsammans med kanelen.
Det var helt otroligt gott!
Det smakade kanelkaka och lite mjuk pepparkaka. Tror det var filen som gjorde brödet saftigt och sen kanelen som satt smak på det. Nu slinker brödet ner lite lättare iaf :D
Efter att ha sovit igenom mig engelskan så slutade jag och drog hem. Älsklingen är alldeles jätteförkyld så jag åkte och handlade Ben&Jerry's och gjorde pannkakor åt honom. Jag är såååå den perfekta flickvännen.




Pannkakor. Inte plättar





















 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0