Morgonbloggning

Har en liten sovmorgon idag, passar på att blogga lite.
Igår så bytte jag och Linn julklappar. Jävligt sent jag vet men skitsamma.
Eftersom vi är fattiga studenter så satte vi en gräns vid 50:-. Av mig fick Linn ett presentkort på Kulturens Hus och en hemmagjord body scrub. Receptet kommer senare idag!
Linns present var helt otroligt perfekt. Det var en sak som jag har önskat min i typ två år, och Linn hade ingen aning om det men hon sa att när hon såg det så visste hon att den där ska Lisa ha.
Det var ett underbart lipgloss i form av en cupcake! Varje gång jag sett annonsen i Ella så har jag velat gråta för att jag vill ha dem så mycket! Och nu har jag det! :D Jag älskar såna söta saker, körsbär, cupcakes och annat kitchigt och lite pinup. Jag har redan ett läppglans format som en boll och leopardfärgat.
TACK LINN!!!

      
                                                                 
         
Lipglossen finns i många varianter och tillverkas av det coola företaget "Naughty but nice".
Finns på
Honey I'm Home för 39:-


      

                                                                                                               
Det var den här jag fick av Linn!!! Den heter    
Wildberry Tart och luktar skogsbär. 


Idag så ska Linn och jag hålla i en idrottslektion. Vi ska ha långfärdsskridskor med staffettter och annat kul. Lite komiskt eftersom jag är rena rama Bambi när jag åker skridskor. Tror bara att Johanna är den enda som åker sämre än mig. Ack och ve, men skam den som ger sig! En dag så ska jag susa fram över isen likt mitt hemlands OS-medaljörer. Undra ifall någon verkligen går på att jag kommer från Ryssland? :S

Kommentarer
Postat av: E

söt du var :)

2009-01-28 @ 13:01:35
URL: http://lifeisajoke.blogg.se/
Postat av: johanna

skitsöta läppglanser!

2009-01-28 @ 14:32:46
URL: http://juhnnna.blogg.se/
Postat av: gunilla

den här skulle ju passa perfekt till dig http://saos.blogg.se/2009/january/make-cupcakes-not-war.html haha

2009-01-29 @ 19:05:23
URL: http://ggunilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0