...på lördag är det fest...

Japp, på lördag blir det partaj, och då kom jag bara att tänka på den kära gamla reklamjingeln. Saknar inte ni också den? Man nynnade den alltid när mamma gjorde kyckling på fredagar.
Just nu sitter jag ock käkar mina hårdkokta ägg och dricker te. Den här GI-dieten som är anpassad efter att jag tränar suger verkligen. Saknar kolhydrater och igår slarvade jag något så kopiöst. Det är inte för att jag ska bli smal som jag äter såhär, utanför att jag ska lägga på mig muskler-. Tråkigt iaf.
Nu hinner jag inte skriva mer, bara att ifall ni vill ha skönhetstips och annat sånt så ska ni läsa i helgen, tänker nämligen skriva mina bästa tips, så att ni kan bli lika fräscha som jag ;)

Hemmagjord bodyscrub
Farinsocker
Någon form av olja (olivolja, babyolja)
Eteriska olja
Glasburk eller liknande

Blanda socker och olja så att konstistensen blir som du vill ha den. Häll i ca 35 droppar etirisk olja av valfri lukt. Blanda och häll i i glasburken. Scruben är fräsch så länge som oljan är onavför sockret i burken.
Den är helt underbar, billig och bra för dom med väldigt känslig hy. Funkar även utmärkt till ansiktet ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0