phu...

Sitter och kämpar med bloggens layot.
Det största problemet är att photoshop Elements krånglar så jag kan inte fixa min header och bakgrund, för jag vill ju liksom inte ha någon av de fula som är i de förgjorda stilmallarna.
Lite kreativitet får man väl ändå ha lix...

Från det ena till det tredje...
Hade tänkt tvätta idag för det behövs verkligen men mitt stolpskott till kille tog med sig min nyckel (igen) så jag kommer inte åt min tvätt.
Suck... fast jag har gjort samma sak en miljon ggr så jag ska nog bara hålla käft.

Nån som såg på The Voice i morse? Katrin Zytomierska var där och spydde lite mer galla över Blondinbella. Skrattade till lite när hon kallade allas vår favoritbloggerska för "mupp".
Nu tycker jag att det här bråket börjar bli lite löjlgt. Ni har fått smutskasta varandra nu och fått säga vad ni tycker och tydligen så tycker ni helt olika. Så, nu är det klart. Get on with your life.

Har ju varit hemma idag, varit lite sjuklig och fått en ny kärlek - ICA's Special Flingor med jordgubb och yoghurt.
Unnade mig den här sockerfällan till mellanmål (nackdelen med att äta frukost hos Robin) och blev förälskad i de yoghurtdoppade flingorna, jordgubbarna klarade jag mig utan.
Helt fantastiskt gott.

Ha det gôtt så kanske vi hörs sen.

P.S Visst är det komiskt att jag redan skriver som om jag vore Sveriges mest besökta blogg fastän jag startade upp den i morse? Kanske dags att komma ner på jorden? ehm... Hell no!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0