Skolan

Sitter på webbdesignen nu. Vi har fått en uppgift att göra en ny hemsida i Dreamweaver. Känner mig ganska lockad till att fixa bakgrund och header i photoshop istället. What to do, what to do?

Stackars pojkvännen hade feber idag, låg och frös intill mig hela natten. Jag däremot låg och svettades som en gris.

Iaf, nu ska jag nog blir lite seriös och göra arbetet. Ska inte på Plannja ikväll så jag skriver nog lite då.
Nu när jag introducerat bloggen litegrand så kan jag ju börja skriva om mer seriösa saker. har en riktig bra grej på gång där jag skriver om hur fuckad jag tycker 90% av alla feminister är.
Får inte glömma pinga så att jag får massa hatmejl!
 
See ya'll later!!

Kommentarer
Postat av: Svarta lampans starkast skinande kamrat!

Lagom komunisitiskt men jag gillar det! Ska jag tacka min lyckliga stjarna nu for att du har borjat blogga igen, detta ar ju anda sattet for mig att halla koll pa dej!



Du vet att jag saknar dej!



P.s maste ju fa gora lite egen reklam ocksa!hihi D.s

2009-01-23 @ 10:44:15
URL: http://eldiariodebarcelona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0