Super sweet 18!

Jag fyller faktiskt 18 den 8 februari!
Ska bli kul men känns lite surrealistiskt.
Näroana beklagesig övrhu jobbigt det var att välja vad man skulle önska sig i födelsedagspresent (hej i-landsproblem?) så började jag knåpa lite på min egen önskelista.


Presentkort på The Body Shop
Så jag bla kan köpa den här underbara bodybuttern med passionsfrukt!
Klicka på bilden för mer info och mer produkter från The Body Shop

Luktar ljuvlig och har inte testats på djur (varken slutprodukt eller ingridienser)


Sporttoppar
Flera studier visar att brösten slits otroligt mkt om man använder en dålig sportbh. ligamenten blir utslitna och resulterar i hängpattar. Nej tack! Läs mer här.

  Champion Powerback finns bla på runnerstore.se.


Ed Hardy parfym
Det otroligt coola företaget Ed Hardy har nu kommit med en prfym. Finna för både killar och tjejer. älskar flaskan, grymt cool och den luktar väldigt gott. Killarnas luktar däremot bara rakvatten. Vill ha!

 Coolaste designen! Kostar ca 650 kr


Biljetter till Arvikafestivalen
Har jobbat två ggr på Arvikafestivalen. Har jobbat backstage med catering, riggning av scen och servering till artister. Visst har jobben varit roliga (serverat Kent, Slayer, Håkan Hellström, the Hellacopters , Hardcore Superstar mfl.) Dessutom känner man sig redigt cool när man tränger sig förbi alla groupisar som står och hänger vid backstage och bara genom en nickning till vakten får access. det är iaf väldigt slitsamt och man missar mycket roligt och många konsérter, så en biljett till Arvika skulle vara najs som fan.

  Jag på Arvika 2008        Jag på Arvika 2006


Det är väl det enda jag kan tänka på nu. Can't wait!
Ni kan ju räkna med att jag kommer vara jävligt kaxig första veckan. Men ni vet hur jag är. You love me anymay :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0