Veckans To-Do-List

  • Skola - Måste göra klart projektplanen. Projektet som jag och Robin gör ihop är verkligen kul att jobba med, men projektplanen som ska in är en riktig bitch eftersom vi inte vet ifall vi ska få pengar eller inte från Idrottslyftet. 
  • Bloggen - Fortsätta med designen och layouten. Har kommit en bit på bakgrunden men måste fixa lite till. Dessutom måste jag börja promota lite och börja besöka andra bloggar flitigare (utom Kenzas för den är bara så boooooring. Det stämmer nog att vackra människor oftast är de tråkigaste). Måste iaf få fler att läsa bloggen, vrf ska man annars ha en liskom?
  • Träning - Fortsätta fokusera på min comeback. Fortsätta med rehaben och inte bli för ivrig på basketträningarna när det är spel. Glöm inte återhämtningsmålet!!!
  • Pojkvännen - Försöka få honom frisk så att han blir sig själv igen.
  • Tan - Sola typ 20 minuter. Känner mig lite väl vinterblek och grå nu. Och den här gången ska det fan inte bli en jävla vit ring på röven.
  • Balen - Måste börja titta efter balklänningar. Ska ha ryggurringning eller empireskärning. Funderar på mörkröd, champange eller svart. Kom gärna med förslag!!!
  • Jobb - Måste få tag i Leif så att vi får jobba på vårmässan.
  • Johanna 18 år - Födelsedagskalas hos Johanna på söndag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0