What the fuck are we going to do?!

En väldigt, väldigt komisk sak har hänt. Samtidigt är det pinsamt, skämmigt, jobbigt... men mest jävligt kul.

Igår så hade jag och pojkvännen lite vuxenkul *host*.
En massageolja åkte fram. Mer tänker jag inte avslöja.
Iaf... Min älskade pojkvän sätter händerna på väggen ovanför sängen.  Rätt på den fina blå tapeten.
När vi var klara och tänder lampan så ser vi tre stora och fina handavtryck på väggen. Handavtryck i olja.
Det ser ut typ som i en mordscen där någon har lämnat ett blodigt handavtryck. I olja.
Efter att jag legat på golvet och dött av skratt flera gånger om efter att ha sett Robins förfärade ansiktsuttryck så började vi ta itu med det.
Vi skrubbade med diskmedel och olja.
Inget hände.
Vi gned in potatismjöl.
Inget hände.
Vi bönade och bad till Gud och andra högre makter om att det skulle försvinna.
Inget hände.
Vi måste lämna lägenheten när vi slutar tren.
What the FUCK are we going to do?!
Måla om? Tapetsera om? Spika upp en tavla som vi säger att nästa hyresgäster kan få?
Asså hjääääääälp!!!!



Varför ska sånt alltid hända mig!?

Kommentarer
Postat av: Tarziii

Oj då, inte kul asså! :O Jag skulle bli jätteglad om du gick in och tittade på bilderna i mitt senaste blogginlägg och gav mig din åsikt :)

2009-01-28 @ 18:11:44
URL: http://tarziii.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ush då men allt löser sig ALLTID!

2009-01-29 @ 11:53:17
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Susanne Pettersson

Testa att suga upp fettfläcken genom att pressa potatismjöl mot fläcken. Om det inte hjälper kan man prova med målartvätt.

Hälsningar

redaktionen på Hem & Hyra

2009-01-30 @ 10:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0